Thursday, May 24, 2012

KEPUASAN KEMENANGAN

Syukur Alhamdulillah.. tk tergambar rasanya perasaan aku selepas diumumkan SK TTDI Jaya menjadi penyandang NAIB JOHAN dalam PERTANDINGAN KOMPANG FORMASI DAERAH PETALING 2012 on 2nd May 2012 hari tuh.. setelah penat lelah melatih, tak kire masa, panas dan terik, melayan pulak kerenah budak2 ni yg kdg2 buat aku semput n tak cukup nafas.. tp bile dah rasa kemenangan tu, hilang semua penat dan lelah tu.. betullah org kata, NO PAIN  NO GAIN..


Victory Moment!

Semuanya bermula bile cikgu Hafidz tanya either aku sanggup tak utk latih budak kompang sempena pertandingan kompang formasi almost masa awal Mac lagi. Aku tak fikir panjang, terus meng'offer'kan diri sbb aku tau, budak2 aku ni semua ada potensi. and lagipun i really had lot of fun dgn budak2 ni.. diorg pun dh biasa main kompang.. so, di sinilah bermula proses mencari muke2 yg talented, smpi satu moment tuh aku pun hampir fed up sebab sgt susah nk latih budak2 nih.. tp aku kuatkan gak semangat. busy dgn uitm n mcm2 lagi.. bile ada masa free jek, aku amik kesempatan.. 





Inilah hasil kreativiti aku

To be honest, aku pun tk menyimpan harapan utk menang since budak2 aku menghadapi technical problem sepanjang tempoh masa persembahan.. susah sgt nk koordinat diri! dari latihan smpi hari pertandingan pening!punye lah kalut! jadik bahan gelak je kat dlm Dewan tuh.. tp kalau dah rezeki kan?? ok laa.. enjoy the video yea!.. jumpe lagi utk post yg akan dtg.. InsyaAllah.. :)

No comments:

Post a Comment